Dit hangt af van de frequentie die we met je hebben afgesproken. Als je de afspraken hierover niet kunt terugvinden, kun je het beste even contact opnemen met onze afdeling Planning.
Dit stemt onze chauffeur met je af. Weet je niet meer op welke dag de container geplaatst wordt? Of heb je andere vragen over de plaatsing? Dan kun je rechtstreeks contact opnemen met onze afdeling Planning.
Wanneer je container om wat voor reden dan ook gerepareerd of vervangen dient te worden, adviseren we je het formulier op dereparatie-pagina in te vullen. Dan zorgen wij dat de reparatie of vervangende container zo spoedig mogelijk verzorgd wordt!
Zie de acceptatievoorwaarden voor de verschillende afvalsoorten op deze website. Neem in geval van twijfel altijd even contact op met onze Verkoop Binnendienst.
Dan vindt er geen lediging plaats. Desgewenst kun je een vervangende lediging aanvragen via deze pagina.
Huis-aan-huis routes Ben je op zoek naar de inhaaldagen voor de huis-aan-huis route binnen jouw gemeente? Dan verwijzen wij je graag naar de website van jouw gemeente.
Onze Verkoop Binnendienst kan je hierbij helpen. Vanwege de specialistische aard van deze afvalsoort kun je het beste even telefonisch contact opnemen. Dan kunnen wij je zo nodig gerichte vragen stellen.